Home » Blog » Jak znaleźć odpowiednią powierzchnię biurową? Cz. 1

Jak znaleźć odpowiednią powierzchnię biurową? Cz. 1

  • przez

Wybierając powierzchnię biurową, powinniśmy rozważyć kilka ważnych czynników, które będą miały wpływ na funkcjonowanie naszej firmy w wybranym przez nas biurowcu.

Lokalizacja

 

Wybierając lokal, w którym ma znaleźć się nasze biuro, powinniśmy przede wszystkim zwrócić uwagę na lokalizację. Ważne jest, aby do biurowca, w którym zamierzamy wynająć przestrzeń biurową, był wygodny dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej, jak i samochodem. Wynajmując powierzchnię biurową, warto też zadbać o parking zarówno dla pracowników firmy, jak i klientów. Warto też zwrócić uwagę na to, co znajduje się w pobliżu biurowców oferujących biura na wynajem – czy w pobliżu znajdziemy punkty usługowe i gastronomiczne, w których będziemy mogli zjeść lunch.

Warunki w budynku

Zobaczmy, jaki jest stan techniczny budynku. Jeśli budynek ma więcej niż cztery kondygnacje, to sprawdźmy, czy znajduje się w nim winda. Bardzo ważne jest również to, czy biurowiec jest chroniony – czy jest zainstalowany monitoring, odpowiednie systemy przeciwpożarowe. Jest to istotne, ponieważ w biurze znajdują się wartościowe sprzęty oraz dokumentacja, dlatego warto zabrać o to, by była ona dobrze zabezpieczona i chroniona. Warto również sprawdzić, czy biurowiec posiada sprawnie działającą klimatyzację i wentylację. Warto też zawrócić uwagę na wygląd budynku. Ponieważ wynajęte biuro, to wizytówka naszej firmy, to powinno się ono znajdować w nowoczesnym biurowcu, który wzbudza nie tylko zaufanie klienta, ale sprawia, że w jego wnętrzach poczuje się on komfortowo.

Biura dopasowane do naszych potrzeb

Powierzchnia biurowa powinna być też dopasowana do typu działalności naszej firmy. Warto się dowiedzieć, czy przyszła umowa najmu będzie umożliwiała nam zmianę aranżacji wnętrza takie jak prace architektoniczne. Przeanalizujemy również plany rozwojowe naszej firmy oraz to, ile powierzchni biurowej będziemy potrzebować. Dzięki temu unikniemy ponownej przeprowadzki po kilku miesiącach, kiedy okaże się, że wynajmowana powierzchnia biurowa będzie niewystarczająca. Optymalna powierzchnia biurowa to taka, w której na jednego pracownika przypada około pięć metrów kwadratowych powierzchni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *